Та въпроса ми е , ще пасне ли тази скоростна кутия и то без преправяния? Търсих теми , но безуспешно. Мойта скоростна кутия е с отишла втора скорост и ще я сменям цялата и мисълта ми е ако изпадне нещо добро със 6 скорости ??
Известие
Collapse
No announcement yet.
Скоростна кутия от 2,5 V6 на 2.0 TS?
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от viktorivanov Покажи съобщениеТа въпроса ми е , ще пасне ли тази скоростна кутия и то без преправяния? Търсих теми , но безуспешно. Мойта скоростна кутия е с отишла втора скорост и ще я сменям цялата и мисълта ми е ако изпадне нещо добро със 6 скорости ??156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
-
Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщениеТа в тоя ред на мисли, дали не е по-добре да се търси ск. кутия от 166 2,0ТС? Тя си е 6-степенна и би трябвало да се напасне по-лесно мисля...Victor Ivanov A+ - 2009 Karting Champion of Bulgaria.
Aprilia Sportcity 200 & Alfa 156 2.0 Twin Spark Distinctive
Comment
-
Вик, защо на питаш Ферариста, той има опит хем с 2.0ТС, хем с 2.5 V6, и съм сигурен, че най-малкото има наблюдение какви са разликите.
ПС - Вече след Ротакса, Алфите ли са ти новата мания?Две черни перли...
Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93
Comment
-
Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщениеНе стаа"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Ако искаш да си направиш колата с шест скорости най-подходящата кутия е от 2,0 турбо. Аз мойта 166-ца така я направих. Доволен съм. Разменят се само кожусите на съединителя за да можеш да поставиш шест степенната кутия на твоят двигател. Всичко друго съвпада. Виж пускал съм тема. Вече почти две години си карам и съм много доволен. А ако ти се занимава и искаш да постигнеш максимален ефек размени и първа скорост вземи от 5 степенната кутия и я постави на 6 степенната.
Comment
-
Първоначално публикувано от sergo11 Покажи съобщениеАко искаш да си направиш колата с шест скорости най-подходящата кутия е от 2,0 турбо. Аз мойта 166-ца така я направих. Доволен съм. Разменят се само кожусите на съединителя за да можеш да поставиш шест степенната кутия на твоят двигател. Всичко друго съвпада. Виж пускал съм тема. Вече почти две години си карам и съм много доволен. А ако ти се занимава и искаш да постигнеш максимален ефек размени и първа скорост вземи от 5 степенната кутия и я постави на 6 степенната.Victor Ivanov A+ - 2009 Karting Champion of Bulgaria.
Aprilia Sportcity 200 & Alfa 156 2.0 Twin Spark Distinctive
Comment
-
99% съм сигурен, че няма да се наложи преправяне. Най-много да се наложи да замениш някои елемнти, кото например стойки на тампони може би и фланците на полуоските които излизат от едната и другата кутия. Ето тук можеш да ги сравниш нещата http://www.auto-parts.spb.ru/cat/fi/fi2.mycat?mk=r
Всъщност погледнах ги нещата и вече променям мнението си! Гледай внимателно. Аз преди да направя тази операция с кутиите се рових в този сайт 7 месеца. Но пък си заслужаваше.Last edited by sergo11; d.m.y г., 09:49.
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение.....дори и плуг и плей да бяха, не бих сложил.....Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената
Comment
-
Ми просто двойка бензин не е сметната за тия предавателни числа, по тежка е кутията, маса преправяне ще има(ако не е плуг и плей говоря), дизеловата кутия и тая на 2.5 имат мисля различен тампон и пета за захващане мисля, нови жила за скорости също мисля че ще трябва щото не знам стандартните на двойката дали ще поемат начина по който се включва задната с надигането на лостче, по скъп съединител, по труден монтаж демонтаж(по мое мнение)......и кофти динамика на 6та......всичко това може да се постигне и с по дългата пета мушната на стандартните ТС кутии.....ся верно пак умира динамиката на пета, но само махаш една гума и капачето на ск кут....."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
Comment